»Sistem bo predvsem za organizacijo šol v Logatcu zahteven zalogaj, vendar pa so pretekle izkušnje, razumevanje in pripravljenost na začetek tega procesa velike s strani ravnateljev in tudi zaposlenih.«
»Moramo pristopiti na ustrezen način do otrok in njihovih mater in jih postopoma začeti vpeljevati v sam sistem in potem tudi naprej v izobraževanje.«
»V odzivu na ukrajinske potrebe je nujno izkoristiti obstoječa EU orodja, kot je School Education Gateway ali pa načrtovana platforma evropskega izobraževalnega prostora, ki bi pomagala usklajevati potrebe po izobraževalnih virih med državami članicami in Ukrajino.«
»Naša naloga v šolskem prostoru ta trenutek je, da naredimo vse, kar lahko, da bodo naši otroci in njihovi učitelji kljub vsemu lahko čim običajneje živeli dalje.«
»Na ministrstvu ocenjujemo, da je ta ukrep v boju proti virusu v tem obdobju dobrodošel, dobronameren in ga, prosim, razumite zgolj in samo na takšen način.«
»Računam, da bo to sovpadalo s tednom, ko se bo podaljševal hkrati tudi odlok, povezan z našo dejavnostjo. Tako bomo skupaj z epidemiološkim, posvetovalnim delom stroke skupaj ocenili, na kakšen način vzgojno-izobraževalni proces po počitnicah peljemo dalje – ne glede na to, ali bo to potekalo fizično ali na daljavo, lahko rečem, da se pripravimo na to, da šola bo.«
»Županje in župani so tisti, ki najbolj poznajo potrebe okolja, iz katerega prihajajo starši in otroci. Na podlagi tega bodo odločili, kateri vrtci in v kolikšni obliki bodo vrtci odprti.«
»Otroci od sedmega razreda dalje nosijo maske takrat, ko prehajajo po šolah, ko so v mešanih skupinah in če so v svoji skupini samo takrat, ko v prostorih ni mogoče zagotavljati najmanj metra in pol razdalje.«
»Ta denar ni namenjen zgolj za spopadanje s koronavirusom. Sanjamo o drugačnih šolah, šolah, v katere se bodo končno vložila finančna sredstva, da se bodo izboljšale.«